Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, April 30, 2010

Kelab KESUPA: Keputusan

Bukan senang sebenarnya nak buat keputusan bagi pihak seluruh ahli kelab kita. Bimbang sangat ada yang tak suka atau tak seronok atau macam-macam tak. Ada orang pentingkan warna. Ada yang pentingkan kualiti. Ada juga yang pentingkan harga.
05
Bukan yang paling murah sebagai keutamaan yang utama. Imej, keselesaan an peruntukan adalah perkara yang amat penting untuk diambil kira.
04
Kalau boleh memang kita nak beli yang paling murah dan paling cantik dan paling selesa dan paling disukai oleh semua ahli kelab.
03
Setelah tengok punya tengok dan belek punya belek. Kini sampailah masa untuk fikirkan keputusan yang macam mana yang ahli-ahli suka.
02
Aemasa mesyuarat AJK dihidangkan dengan goreng pisang sahaja. AJK tidak makan makanan yang sedap-sedap dan membazir wang. Wang beli goreng pisang pun diberikan oleh Pengerusi. Minuman pula air 'Jus Epal Dalam Kotak'.
01
Inilah pengerusi kelab KESUPA kita.

No comments: