Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, April 30, 2010

Kelab KESUPA: Mesyuarat

Inilah suasana ketika mesyuarat AJK kelab sedang berlangsung.Masing-masing berbincang dalam suasana yang amat tidak tegang.
05
Perbincangan berlangsung dengan serius tetapi diselang-selikan dengan gelak ketawa yang amat menghiburkan. Setiausaha pula sentiasa menulis dan berfikir. Berusaha mencatatkan semua keputusan yang dicapai di dalam mesyuarat.
04
Perkara yang dibincangkan adalah tentang persediaan untuk pergi sukan di Johor. turut dibincangkan adalah pakaian sukan yang akan digunakan semasa pesta sukan tersebut.
03
Pengerusi menegaskan bahawa pakaian yang dipilih perlulah ada gambaran imej negeri pahang. Mungkin sudut warna. Tak guna juga jika kita mendapat pakaian sukan dengan harga yang amat murah tetapi bila sampai di Johor orang sangkakan kita datang Korea bukan Malaysia atau pun Pahang.
02
Buka senang nak buat keputusan yang terbaik untuk semua ahli KESUPA. Tambahan lagi kebanyakannya adalah AJK yang baru. Tentulah amat mengharapkan sokongan AJK lama dan kawan-kawan yang bukan AJK.
01

No comments: