Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, April 30, 2010

Kelab KESUPA: Model

Kini tibalah masa untuk mencuba pakian-pakaian tersebut. Beberapa orang model yang jelita dan gagah serta kacak lagi tampan telah dijemput untuk memperagakan pakaian sukan tersebut.

Antar model tersebut adalah Abang Asri dari Bentong, Abang Amir dari Dusun, Abang Amir dari Kuantan dan Abang Saudin dari Sungai.

Lihatlah aksi model-model tersebut. Ramai AJk tertarik dengan baju putih hitam. terutama apabila modelnya mengayakannya dengan cara 'Kucing Berjalan'. Kucing jantan.
10
Saudara Amir dari Kuantan
09
Saudara Asudi dari Sungai Lembing
08
Lagi Saudara Saudin from Sungai Lembing
07
Lagi Saudara Amir from Kuantan. Mungkin nampak cantik jika bergambar dekan dengan viva CCP 9909.
06
Ini pula adalah Abang Asri dari Bentong.
05
Lagi Abang Asri from Bentong.
04
Sekali lagi Saudara Amir from Kuantan.
03
Abang Asri from Bentong bersama Abang Amin from Dusun.
02
Abang Asri sedang membuat ujian berpeloh. Maklumla kalau tebas sangat, nanti baru pukul 9.00 pagi dah ada yang tak tahan kerana panas dan berpeloh.
01
Abang Asri sedang menjiwaai pakai yang sedang dicuba. Peoses ini penting untuk menentukan samada pakaian yang sedang diuji sesuai dengan jiwa ahli. kalau TYDP kat ok, harap ahli-ahli pun kata ok juga.

No comments: