Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, February 14, 2013

Buku 2: Toksin Masuk Tosin Keluar oleh Dr Yasmeen Farouk Mohamed

No Perolehan: 12-03807
ISBN: 9789831246603

Ulasan:
Adakah anda berasa letih dan kejang urat saraf setiap kali bangun pagi?

Berat badan anda tetap bertambah walaupun segala langkah-langkah pencegahan telah dilakukan?

Mempunyai darah tinggi dan kadar kolesterol yang tinggi?
Memiliki keturunan yang mempunyai arthritis atau sakit jantung?

Jika jawapan anda YA terhadap semua persoalan di atas, AWAS! Ada sesuatu yang berlaku di dalam sistem tubuh anda. Jangan biarkan masalah ini berlarutan dan mengganggu aktiviti harian anda. Pastikan anda tahu puncanya dan atasi sebelum terlambat.

Buku ini memberi pengetahuan asas dan maklumat penting mengenai kesihatan tubuh kita. Ia membongkar proses yang berlaku di dalam sistem badan yang boleh menyebabkan alahan, keradangan seterusnya mengakibatkan pel-bagai jenis penyakit.

Penyakit tidak akan timbul dengan sendirinya tanpa sebab. Ia sebenarnya adalah hasil dari-pada gaya dan pola kehidupan seseorang iaitu apa yang kita minum dan makan seharian. Hanya dengan pilihan pemakanan yang betul di samping mengamalkan pengambilan nutrisi suplemen dapat memberi kita harapan dan mengubah seseorang agar sentiasa tampil sihat, cergas dan cantik secara semula jadi.

Judul: Toksin Masuk Tosin Keluar
Pengarang: Dr Yasmeen Farouk Mohamed
Penerbit: ALAF 21
Tahun Terbit: 2011
Harga : RM13.00
Muka surat: 150
Rating: 5

Ulasan oleh:
Ketua Perpustakaan Daerah Cameron

No comments: