Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, February 1, 2013

Header baru Bangunan Baru Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang

Sedikit perubahan telah dilakukan pada header Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang dilakukan sempena bermulanya pembinaan bangunan baru Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang.
 01. Header Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang tahun 2012.

02. Header Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang Januari 2013.
 03. Header blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang Februari 2013

PETIKAN:

"Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang (PPAP) bakal memiliki bangunan baru melibatkan kos sebanyak RM45 juta. bangunan ini bagi menggantikan bangunan lamanya di Jalan Gambut. Bangunan baru tersebut dijangka siap pada tahun 2014."
sumber: utusan.com.my

"Bangunan Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang bernilai RM45 juta di Kuantan yang bercirikan seni bina tempatan bakal menjadi mercu tanda baru bandar itu menjelang 2014."
sumber: utusan.com.my

"Bangunan baru Perpustakaan Negeri yang dibangunkan berkonsepkan bangunan pintar dengan penggunaan teknologi hijau dijangka siap dan dibuka sepenuhnya kepada pengunjung 2014. Bangunan setinggi tiga tingkat itu bakal dibina atas tanah seluas 1.618 hektar di Kemunting di sini."
"Apabila siap kelak, perpustakaan ini akan menyediakan semua bahan bacaan dalam bentuk digital sejajar dengan perkembangan semasa," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival Buku Pahang 2012 di sini, semalam. Hadir sama Pengarah Kumpulan MPH Malaysia, Datuk Dr. Abdullah Abdul Rahman dan Timbalan Pengerusi PPAP, Datuk Shahaniza Shamsuddin"
 sumber: 1bina.my

 "Menteri Besar, Datuk Seri Adnan Yaakob berkata, bangunan setinggi tiga tingkat itu dibina atas tapak seluas 1.68 hektar berkonsepkan mesra masyarakat dengan mengaplikasikan teknologi hijau."
sumber: utusan.com.my



No comments: