Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, March 8, 2013

Buku 2: Blog (Bawa Pemikiran Anda Ketengah) oleh Khairul Aizam Mohamad


Kulit Buku: Blog (Bawa Pemikiran Anda Ketengah) oleh Khairul Aizam Mohamad

Bagi pembaca yang ingin menulis blog sendiri tetapi tidak mempunyai pengalaman bagaimana untuk memulakannya buku ini amat sesuai untuk dibaca. Buku ini menghuraikan apa itu blog, karisma blogawan, ciri-ciri blog, sebar dan promosi serta segala pengetahuan dan teknik berkaitan blog.

Buku ini menerangkan bagaimana untuk mewujudkan corak persembahan bagi sesebuah blog dengan lebih efisyen dan menarik, ia mengetengahkan beberapa idea dan corak pemikiran dari penulis dalam menulis blog secara efektif dan menafaat. Kewujudan blog boleh dijadikan sebagai medan percambahan fikiran dan perkongsian maklumat.

Sesuai dengan judul buku ‘blog (bawa pemikiran anda ketengah)’ amat sesuai kepada pembaca dan pengunjung blog yang mempunyai buah fikiran dan idea yang kreatif serta inovatif untuk dibawa ketengah selaras dengan transformasi pemikiran anda.

Seterusnya menjadi blogawan yang beretika dan bertanggungjawab.

Disediakan oleh:

Zulkepli Haron
PAD Maran
7/3/2013

No comments: