Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, September 17, 2013

BUKU 9: SHAHRIZAT: SUARA WANITA MALAYSIA oleh Vasanthi Ramachandran

BUKU 9: SHAHRIZAT: SUARA WANITA MALAYSIA oleh Vasanthi Ramachandran

No Perolehan: 11/00127PJ
Call No.: D 305.409595
ISBN: 978-983-43023-2-0
Bahasa: Melayu

Ulasan:
Biografi sesebuah intitusi kerajaan ternyata jarang-jarang sekali ditulis tetapi rakyat terutamanya kaum wanita perlu tahu apa yang Kementerian Pembangunan wanita, Keluarga dan Masyarakat lakukan kerana kementerian itu mewakili suara mereka.

“Shahrizat: Suara Wanita Malaysia” adalah catatan yang lengkap dan komprehensif mengenai perjuangan kementerian ini sebagai kuasa pendesak bagi memastikan kaum wanita, diberikan penghormatan yang sewajarnya dalam masyarakat.

Buku ini akan menunjukkan bagaimana Dato Seri Shahrizat Abdul Jalil membawa setiap aspek isu-isu kaum wanita ke tengah dan cuba menanganinya.

Beliau merupakan golongan “wanita baharu”, hybrid khas gabungan antara timur dan barat, seorang insan yang berpendirian dan berkeperibadian tersendiri.

Tajuk: Shahrizat: Suara Wanita Malaysia
Penulis: Vasanthi Ramachandran
Penerbit: Falcon Connection Sdn Bhd
Harga : RM -
Mukasurat        : 296 ms

No comments: