Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, October 1, 2013

BUKU 11: KLIK UNTUK KAYA: 8 RAHSIA JUTAWAN SIBER UNTUK SEMUA oleh Rosli Jamal

BUKU 11: KLIK UNTUK KAYA: 8 RAHSIA JUTAWAN SIBER UNTUK SEMUA oleh Rosli Jamal

No Perolehan: 06/00039
Call No.: D 658.054678 ROS
ISBN: 983-2334-59-4
Bahasa: Melayu

Ulasan:

Ramai di antara kita menaruh harapan tinggi apabila mendengar kehebatan medium perniagaan internet.Namun begitu ramai yang mencuba telah kecundang kerana meredahnya tanpa pedoman, panduan dan ilmu yang mendalam.

Buku ini memberi penyelesaian kepada masalah ini.Panduan dan cara penyampaian buku ini mudah difahami dan amat bermanfaat.Ia bukan sahaja sesuai untuk dijadikan bahan bacaan malah sesuai bagi usahawan untuk dijadikan rujukan dalam dunia perniagaan internet.

Kemampuan penulis mencungkil segala rahsia dalam jaringan perniagaan internet sangat bermanfaat untuk semua bertepatan dengan senario kepesatan ekonomi berasaskan pengetahuan (K-Ekonomi) dan perkembangan ICT pada masa kini.Perniagaan menggunakan medium internet sebenarnya amat mudah untuk dilaksanakan jika mempunyai ilmu yang cukup jadi buku ini adalah jawapannya dan sangat bermanfaat untuk usahawan dan bakal usahawan yang berwawasan tinggi untuk terus maju dan berjaya serta mampu bersaing di peringkat global.

Tajuk: Klik Untuk Kaya: 8 Rahsia Jutawan Siber Untuk Semua
Penulis: Rosli Jamal
Penerbit: Al-Ameen Serve Holdings
Harga : RM 29.00
Mukasurat: 262 ms

No comments: