Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, January 7, 2014

Buku : Biografi Syed Mokhtar Albukhary oleh Premilla Mohanlall

Buku :  Biografi Syed Mokhtar Albukhary oleh Premilla Mohanlall

Ringkasan / Umum :

Buku berjudul ‘Biografi Syed Mokhtar Albukhary’ ditulis oleh Premilla Mohanlall terbitan PVM Comunications Sdn. Bhd. sangat baik dibaca oleh individu yang inginkan kecemerlangan dalam kehidupan dan seterusnya berbakti kepada masyarakat.

Buku ini menceritakan seorang insan yang bernama Syed Mokhtar Albukhary merupakan anak Malaysia yang unggul dan berjaya. Beliau seorang hartawan dan dermawan yang amat pragmatik dan merendah diri, dan sentiasa meletakkan kepentingan nasional melebihi kepentingan peribadi dalam kehidupannya.

Beliau berjaya membina empayar dalam perniagaan dan kekayaannya disalurkan dalam kepentingan pendidikan. Beliau juga Berjaya menyediakan peluang pekerjaan terjamin kepada lebih 110,000 orang dan 250,000 orang secara tidak langsung.

Biografi Syed Mokhtar Albukhary sebagai wadah dan inspirasi kepada anak anak muda yang bersemangat tinggi dan ahli korporat yang berhati mulia.

Disediakan oleh:

Zulkepli Haron
PAD Maran

No comments: