Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, January 30, 2015

Majlis pertukaran Penyelia Perpustakaan Desa Kuantan bermula 2 februari 2015

Pada 28 Januari 2015 telah diadakan Mesyuarat Pengurusan Perpustakaan Desa Kuantan. Sempena dengan mesyuarat tersebut turut diadakan majlis pertukaran Penyelia Perpustakaan Desa Kuantan antara Encik Azidin dengan En Zulkipli. Encik Azidin akan bertukar ke Bahagian Perolehan manakala En Zulkepli bertukar dari Perpustakaan Awam Daerah Maran ke Banagian Rangkaian.
 Inilan kakitangan yang berkesempatan hadir, Yusmi, Zulkepli, Faiz, Nizam, Amer Shazwan, En Azidin, Norfazlina, Puan Faridah, Irena, Norazlina, Siti Hasmah, Sahana dan Nor Shidah.
En Azidin telah meletakkan asas yang kukuh untuk perpustakaan desa Kuantan untuk terus berkembang. Pengganti beliau akan membuat anjakan seterusnya bagi mamantapkan lagi perpustakaan desa di kuantan.

No comments: