Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, March 23, 2015

05 PD Kuala Mai. Lawatan KP PNM

Singgahan seterusnya Rombongan Lawatan Banjir 2014 Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia adalah di Perpustakaan Desa Kuala Mai Temerloh, Pahang.
 Bergambar kenangan dihadapan papan tanda Perpustakaan Desa Kuala Mai Temerloh.
Rombongan Lawatan Banjir 2014 Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia disambut dengan hidangan makan tengahari ketika sampai di Perpustakaan Desa Kuala Mai.
 Perpustakaan Desa Kuala Mai telah berjaya dibersihkan dengan bantuan sukarelawan dan penduduk kampung.
 Ketua Kampung Kuala Mai turut membantu Perpustakaan Desa Kuala Mai memindahkan buku-buku sebelum banjir memuncak. Tindakan ini telah berjaya menyelamatkan buuku-buku di Perpustakaan Desa Kual;a Mai.
Ketibaan Rombongan Lawatan Banjir 2014 Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia turut disambut oleh Penghulu Mukim iaitu Datok Zainal Azman.
 Datok Zainal Azman asalnya adalah bekas kakitangan Perpustakaan Negara Malaysia. Beliau amat teruja untuk membantu semua perpustakaan desa dibawah mukim beliau.
Semasa Lawatan Banjir 2014 ini, Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia turut menyampaikan bantuan banjir berupa barangan dan wang tunai kepada kakitangan Perpustakaan Negara yang terjejas akibat banjir.

No comments: