Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, June 30, 2015

Buku : Uji Anak Anda oleh Dr Miriam Stoppard

Buku : Uji Anak Anda oleh Dr Miriam Stoppard

No Perolehan    : DPEK 07381
Call No.    : 305.231 STO
ISBN        : 983-72-0277-7
Bahasa        : Melayu
Kategori    : Sains Kemasyarakatan

Ulasan : Buku ini merumuskan tentang persoalan ibu bapa mengenai anak-anak.Sesuai dibaca oleh para ibu bapa dalam usaha menambah ilmu pengetahuan.Ditulis untuk ibu bapa yang mempunyai anak baru lahir hingga ke peringkat sekolah-Suatu masa yang amat penting untuk pengetahuan-uji anak anda menunjukkan anda bagaimana untuk menaksir kemampuan,member penjelasan skil-skil yang perlu dikuasai dan perincian bagaimana menolong anka anda mencapai potensinya.
   
Buku ini padat dengan idea-idea untuk permainan,aktiviti-aktiviti dan bermain yang menggalakkan sifat ingin tahu,pengujikajian dan kecekapan.Ia membuktikan bahawa pembelajaran boleh menjadi sesuatu yang menyeronokkan,dan pengajaran efektif dilingkung oleh setiap kemampuan ibu bapa.Selamat membaca.

Judul        : Uji Anak Anda
Pengarang    : Dr Miriam Stoppard
Penerbit    : Golden Books Centre Sdn. Bhd
Tahun Terbit    : 2007
Harga        : RM 38.32
Muka surat    : 189
Rating        : 3/5

Disediakan Oleh :
Hj. Isham b. Hj. Hamzah
PAD Pekan

No comments: