Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, July 28, 2015

Buku: CINTA, JODOH & PERKAHWINAN: KAEDAH KAJIAN POTENSI DINAMIK oleh Eddy Rosyadie Mohd Samsury

Buku: CINTA, JODOH & PERKAHWINAN: KAEDAH KAJIAN POTENSI DINAMIK oleh Eddy Rosyadie Mohd Samsury

Ulasan:
Buku ini adalah berkenaan pendedahan mengenai penggunaan kaedah astronumerologi dinamik sebagai satu cara ikhtiar di dalam merancang satu kehidupan kasih saying yang baik.Hidup manusia perlulah sentiasa memiliki strategi untuk menghadapi krisis dan konflik serta strategi untuk menyelesaikannya.

Dengan memiliki buku ini, kita boleh melihat pelbagai kaedah yang akan digunakan untuk mengenal pasti potensi yang positif dan negatif di dalam perihal cinta, jodoh dan perkahwinan.Jangan panik sekiranya anda melihat terdapatnya potensi negatif pada anda kerana ia sekadarsatu petunjuk untuk anda lakukan sesuatu dengan segera.Lagipun kebanyakan potensi negatif mampu dikawal atau diubah menjadi potensi positif.

Eddy Rosyadie berpengalaman di dalam mengendalikan perihal cinta jodoh dan perkahwinan menggunakan Kaedah Potensi Dinamik gubahan beliau sendiri hasil daripada kajian penyelidikan ke atas pelakuan manusia.Beliau juga telah membantu ramai individu dan pasangan mereka untuk mengenali potensi cinta mereka dengan lebih berkesan sehingga melangkah ke gerbang perkahwinan.

Tajuk: Cinta, Jodoh & Perkahwinan : Kaedah Kajian Potensi Dinamik
Penulis: Eddy Rosyadie Mohd Samsury
Penerbit: Buku Prima Sdn Bhd
Harga: RM 19.90
Mukasurat: 383 ms

Ulasan oleh:
FARIDAH MUSTAFA
Penyelia Zon 5, Kuala Lipis

No comments: