Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, February 16, 2016

Cikgu Suhaili bt Samsudin Anak kelahiran Kampung Gong Halt Berbakti di SK Seri Biram Pekan.

Cikgu Suhaili bt Samsudin merupakan guru Cemerlang Pendidikan Khas Integrasi. Beliau adalah anak kelahiran Kampung Gong Halt, Kuala Mai Jerantut Pahang. Kini menabur bakti di daerah Pekan.

Cikgu Suhaili  kini berkhidmat di Sekolah Berprestasi Tinggi SK Seri Biram Pekan Pahang. Beliau berpengalaman selama 13 tahun dalam Pendidikan Khas Integrasi dan Program NILAM.

Selama 5 tahun Cikgu Suhaili menjadi penceramah dalam Kursus Pengurusan Program Pendidikan Khas Integrasi.

Cikgu Suhaili turut menjadi Guru Pembimbing Program Mutiara NILAM iaitu Program Bacaan Awal Bagi Kanak-kanak Masalah Pembelajaran.

Sumbangan Cikgu Suhaili dikembangkan lagi apabila beliau menjadi fasilatitator bagi KUNTUM dalam Darjah di Peringkat Kebangasaan. Cikgu Suhaili adalah penulis majalah KUNTUM.
Beliau ditemui ketika Majlis Pemberian Sumbangan Pakaian dan Peralatan Sekolah oleh YB Dato Seri Sh. Mohamed Puzi Bin Sh Ali, Pengerusi Jawatankuasa Penasihat Perpustakaan Awam Daerah Pekan.
Email: yusly2014@gmail.com.

Disenaraikan Dalam SENARAI PENULIS-PENULIS PAHANG.
Karya Beliau: SIRI BUKU BESAR TUNAS NILAM

No comments: