Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, July 25, 2016

Buku ISLAM YANG TERCALAR ANTARA KONSPIRASI BARAT DAN YAHUDI DAN JANJI ALLAH pengarang SAFRIHADI


Buku ISLAM YANG TERCALAR ANTARA KONSPIRASI BARAT DAN YAHUDI DAN JANJI ALLAH pengarang SAFRIHADI

JUDUL BUKU:ISLAM YANG TERCALAR
SIRI BUKU:   
ISBN:978-967-0716-20-6
PENERBIT:MUSTREAD ADDIN
TARIKH / TAHUN:2014
EDISI BAHASA:      B. MALYSIA
HARGA: RM  24.00

ULASAN:
Mengenai Agama Islam dalam menghadapi cabaran globalisasi menjelang abad ke 21 dalam berdepan dengan tipu daya yahudi dan mainan media barat. Suatu ketika dahulu, Islam merupakan kuasa besar dandigeruni serta dicemburui oleh musuh. Oleh sebab itu, mereka mencari pelbagai cara untuk memusnahkan islam.

Kini dunia islam sedang menghadapi sisi sukar yang getir dan mencabar dalam menghadapi agenda jahat dari Yahudi dan media barat dimana seluruh penduduk dunia telah dimomokkan  dengan pelbagai tuduhan negative tentang islam. Bahkan dendam kesumat dan benci kedua-dua pihak ini semakin menjadi-jadi bermula apabila perang salib bermula, penaklukan Israel terhadap bumi Palestine serta peristiwa serangan 11 september 2001 mengakibat runtuhnya  WTC, di New York  serta perang Iraq.

Buku ini membawa kita mennelusuri sejarah penindasan terhadap islam yang suda berlaku sekian lama.

DISEDIAKAN OLEH
AZHARANI A. AZIZ

No comments: