Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, December 14, 2016

BUKU:Makin Cantik dengan tudung PENGARANG: Dr. Muhammad Fahd Ats-Tsuwaini

BUKU:Makin Cantik dengan tudung PENGARANG: Dr. Muhammad Fahd Ats-Tsuwaini

No Perolehan: DCAM 07840
ISBN: 9789673712038
Kategori: 297.05
Ringkasan/ Ulasan: Makin cantik dengan tudung
Kita seorang gadis dan kelak akan menjadi seorang ibu. Adakah kita akan memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk melihat susuk tubuh kita mencalarkan reputasi kita atau mencipta dan menyebarkan fitnah serta tuduhan tentang diri kita, disebabkan oleh pandangan, ucapan atau pertemuan yang disengajakan atau tidak disengajakan? Atau adakah kita akan membawa bukti dan tanda tentang kesucian dan keluhuran perilaku kita, bahawa kita tidak boleh sewenang-wenangnya dipandang rendah dan difitnah, dengan cara melaksanakan dan menepati kehendak Allah SWT, petunjuk Rasulullah SAW serta menyusuri cara kehidupan para Ummul Mukminin, dengan harapan agar Allah meredai dan membahagiakan kita semua.

Buku yang sedang kita baca ini bakal memberi kita semua kesempatan agar anda mengetahui hakikat siapa diri kita dan apakah yang anda boleh lakukan melalui suatu karya yang hebat untuk sama-sama kita memperoleh hasil yang mengkagumkan. Marilah bersama-sama kita mengharung lautan ilmu di dalam buku ini, demi meraih keredaan Allah SWT..

Judul: Makin cantik dengan tudung.
Pengarang: Dr. Muhammad Fahd Ats-Tsuwaini
Penerbit: Synergy Media
Tahun Terbit: 2014
Harga: RM11.20
Muka surat: 118
Rating: 5

No comments: