Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, June 9, 2017

Promosi MalaysiaNgaji 2017 - Raub dan Rompin

Perpustakaan Daerah Maran dibawah kepimpinan En. Abdul Hakim bin Abdul Rashid
Ketua Perpustakaan Daerah Rompin  dan Cik Norhidayah binti Salleh Ketua Perpustakaan Daerah Rompin giat menjalankan promosi MalaysiaNgaji peringkat daerah masing-masing. Antara lokasi yang telah dikunjungi adalah Pejabat Penerangan Daerah Raub. Hospital Daerah Raub, Kolej Komuniti Raub, Pejabat Daerah dan Tanah Raub, Pejabat Agama Islam Daerah Raub, Pejabat Agensi Anti Dadah Kebangasaan (AADK) Daerah Raub, UiTM Raub, Ibupejabat Polis Daerah Raub, Pejabat Agama Islam Daerah Rompin, Pejabat Kemas Daerah Rompin dan Pejabat Pendidikan Daerah Rompin..
PAD Raub telah mengadakan promosi MalaysiaNgaji Pahang 2017 di Pejabat Penerangan Daerah Raub. Hospital Daerah Raub, Kolej Komuniti Raub dan Pejabat Daerah dan Tanah Raub.
PAD Raub telah mengadakan promosi MalaysiaNgaji Pahang 2017 di Pejabat Agama Islam Daerah Raub, Pejabat Agensi Anti Dadah Kebangasaan (AADK) Daerah Raub, UiTM Raub dan Ibupejabat Polis Daerah Raub.
PAD Rompin telah mengadakan promosi MalaysiaNgaji Pahang 2017 di Pejabat Agama Islam Daerah Rompin.
 PAD Rompin telah mengadakan promosi MalaysiaNgaji Pahang 2017 di Pejabat Kemas Daerah Rompin.
PAD Rompin telah mengadakan promosi MalaysiaNgaji Pahang 2017 di Pejabat Pendidikan Daerah Rompin.

1 comment:

seo master said...

Thank you for some other informative website. The place else may just I get that kind of information written in such a perfect method? I have a venture that I am simply now running on, and I’ve been at the glance out for such info. promosi pinjaman koperasi kakitangan kerajaan 2020