Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, July 24, 2017

BUKU Soal Jawab Bakal Ibu PENULIS Dr.Ariza Mohamed PENERBIT PTS Litera Utama 2005

BUKU Soal Jawab Bakal Ibu PENULIS Dr.Ariza Mohamed PENERBIT PTS Litera Utama 2005

No Perolehan: DCAM 17425
ISBN: 983-3372-23-6
Kategori: 618.2
Ringkasan/ Ulasan: Soal jawab bakal ibu

Buku ini sangat sesuai untuk pasangan yang sedang menanti kelahiran anak sulung ataupun yang sedang merancang untuk mempunyai cahaya mata pada masa hadapan.

Buku ini boleh meningkatkan lagi pengetahuan bakal ibu khususnya dan bapa amnya dengan harapan dikurniakan anak yang sihat dan comel sebagai penyeri hidup mereka.

Buku ini turut  juga ditulis dalam bentuk yang mudah difahami kerana disampaikan dalam bentuk soal jawab. Ia sangat sesuai dengan situasi yang dihadapi oleh ibu-ibu di Malaysia dan jawapan yang diberi ringkas dan tepat.

Buku ini juga merangkumi semua peringkat dari awal kandungan sehingga lahir dan selepas bersalin. Buku ini dikarang oleh Dr.Ariza Mohamed, beliau merupakan  pakar perbidanan dan sakit puan seta mempunyai pengalaman sebagai pakar perbidanan dan sakit puan selama hampir 10 tahun.

Nama Fail Cover Buku: Soal jawab bakal ibu.jpg
Judul: Soal jawab bakal ibu
Pengarang: Dr.Ariza Mohamed
Penerbit: PTS Litera Utama.
Tahun Terbit: 2005
Harga: RM 20.00
Muka surat: 195
Rating: 5

Disediakan oleh
ROSNIZA BT ELIAS

No comments: