Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, June 24, 2018

BUKU Isteriku Bidadari 11 kaedah membimbing keluarga PENULIS Ebit Lew PENERBIT Transform Publication 2016 RM28

BUKU Isteriku Bidadari 11 kaedah membimbing keluarga PENULIS Ebit Lew PENERBIT Transform Publication 2016 RM28

ULASAN BUKU APRIL 2018
No Perolehan :  EPER 17-001020
ISBN: 978-967-11555-3-0
Kategori: Agama

Ringkasan / Umum :

Buku Isteriku Bidadari tulisan Ebit Lew ini dapat membantu pembaca dengan tip-tip dan olahan terperinci pada setiap bab, ia memuatkan  penulisan tips dan cara untuk menjaga kebahagiaan di dalam rumah tangga yang berkaitan dengan perbuatan seharian kita sebagai rujukan yang mudah difahami.

Isteriku Bidadari merupakan koleksi buku yang hanya memfokuskan kepada setiap insan mengimpikan kebahagiaan keluarga. Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman penulis yang dikutip daripada 1001 kisah rumahtangga sepanjang menganjurkan seminar Keluarga Sunnah dan pelbagai program kekeluargaan.

Kisah rumahtangga tidak mampu diterangkan dengan ilmiah kerana melibatkan akal fikiran yang dibalut tebal dengan emosi. Maka semua kisah dan pengalaman dibukukan menjadi coretan emosi untuk panduan dan tauladan bagi yang ingin meraih kebahagiaan.

Judul: Isteriku Bidadari
Pengarang: Ebit Lew
Penerbit: Transform Publication
Tahun Terbit: 2016
Harga: Rm 28.00
Muka surat: 406
Rating:-

Disediakan Oleh: Di semak Oleh :
Muhamad Nur Syukran Bin Muhamad Hanafiah Norkamila binti Mahmud
Pembantu Pustakawan Ketua Perpustakaan Daerah
PD Peramu Jaya 3 PAD Pekan

No comments: