Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, October 30, 2016

Buku: REKA BENTUK PERPUSTAKAAN MINI DI RUMAH oleh Penulis Isa Jantinegara dan Luna Mantyasih

Buku: REKA BENTUK PERPUSTAKAAN MINI DI RUMAH oleh Penulis Isa Jantinegara dan Luna Mantyasih

Buku sangatlah penting bagi memperolehi pelbagai ilmu pengetahuan dan menjadikan seseorang itu lebih matang dan bijaksana.

Jadi masakini muncul kesedaran akan pentingnya  membaca terutama di kalangan ahli keluarga yang menyebabkan ramai penghuni rumah berniat untuk mewujudkan perpustakaan di rumah mereka.

Perpustakaan mini di rumah adalah salah satu cara yang boleh digunakan bagi memupuk minat membaca anak-anak seperti peribahasa yang menyebut meluntur buluh biarlah dari rebungnya.

Buku ini adalah jawapan kepada segala masalah yang timbul dimana ianya menyajikan inspirasi-inspirasi mencipta perpustakaan di rumah bermula dengan memilih tempat yang sesuai, cara penyusunan dan menguruskan buku dan rekaan yang dapat menghidupkan lagi suasana perpustakaan mini di rumah.

Penulis: Isa Jantinegara dan Luna Mantyasih
Penerbit: Synergy Media
No Panggilan: DROM 05790

Oleh:
Norhidayah Binti Salleh

No comments: