Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, January 1, 2017

Al Fatihah Buat Arwah-arwah

SEDANG DIKEMASKINI SEMULA
Berikut adalah senarai mereka yang telah meningga dunia dikalangan waris dan warga PPAP.

1994
- Ibrahim b Bai: Pemandu.

2008
- Juniza bt Mat Lazim - Pembantu Perpustakaan - Meninggal dunia semasa hari keluarga PPAP di Sempurna Resort Kuantan. Perkuburan Islam Taman Sri Cedong, Maran.

20__
Azian bt Abd Rahman - Penolong Pegawai Perpustakaan.

2015
9.2.2015  (Isnin) Mohd Zukri b Othman. (Pemandu). Meninggal di Hospital Kuantan setelah dimasukkan ke ICU. Jenazah telah dibawa balik ke rumahnya di Pantai Sepat. Dikebumikan di Tanah Perkuburan Penor. [ KLIK ]

2017
- Jamaluddin b Ahmad. Suami kepada Pn Saira Sabrina. Dikebumikan di Tanah perkuburan Bukit Rangin.

- Ibu kepada Puan Norisma. Dikebumikan di Tanah Perkuburan Penor.

- Ayah kepada Junaidah bt Abd Rahim. Dikebumikan di Kota Baharu Kelantan.

- 27.03.2017 (Isnin) Munah binti Awang. Ibu kepada Puan Mahani bt Abdullah Unit Perolehan. Dikebumikan di Tanah Perkuburan Cenderawasih.

- Zamree Sham b Ismail. Tanah Perkuburan Islam Kampung Pandan.

2018
- 31.7.2018 Ramlah bt Awang ibu kepada Siti Afizah (Bahagian Koporat).

- 7.8.2018 Natipah binti Bakar - Unit Pengkelasan. Pernah bertugas di Perpustakaan Daerah Raub. Sebelum bertugas dengan perpustakaan, arwan berkhidmat di Rumah Menteri Besar Pahang. Dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Islam Kampung Ubai.

- 12.8.2018 Adzimah bt Uda (82 tahun) ibu kepada Zolkeplo Mat Nor. Kampung Bawang, Senggora, 26500 Maran.

- 23.8.2018 2.45 pagi. Hospital Kuantan. Ayah Amrul Nor Azli b Abd Manaf (Bahagian Perolehan dan Dokumentasi). Telah dibawa ke Masjid As Syakirin dan di kebumikan di Tanah Perkuburan Islam Taman Berjaya Permai.

No comments: