Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, December 23, 2010

Perkhidmatan Perpustakaan

SEDANG DIKEMASKINI 
dan akan diterbitkan dengan logo baru.

PINJAMAN
Ahli yang berdaftar boleh meminjam bahan- bahan yang dibenarkan sebanyak 2 buah untuk tempoh dua minggu bagi setiap bahan. Pendaftaran dan pinjaman boleh dibuat di kaunter perkhidmatan perpustakaan.

PEMULANGAN
Pemulangan buku boleh dibuat di kaunter atau melalui gelongsor buku (di perpustakaan negeri sahaja). Walau bagaimnapun, buku yang telah melewati tarikh pemulangan yang ditetapkan tidak boleh dipulangkan di gelongsor buku. Pemulangan yang lewat akan dikenakan denda sebanyak 20 sen sehari bagi setiap satu bahan.

PEMBAHARUAN
Peminjam yang memerlukan lanjutan tempoh pinjaman boleh membuat pembaharuan tarikh pemulangan. Sebanyak 3 kali pembaharuan dibenarkan melalui telefon/ atas talian/ datang sendiri ke kaunter. Pembaharuan secara atas talian boleh dibuat melalui pautan WebOPAC di laman web rasmi PPAP.
.

No comments: