Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, September 24, 2013

Buku 6: Minda Hebat Dengan Otak Tengah oleh Hartono Sangkanparan

Buku berjudul ‘Minda Hebat Dengan Otak Tengah’ dihasilkan oleh Sdra. Hartono Sangkanparan terbitan SynergyMedia amat sesuai dibaca oleh ibu bapa yang inginkan transformasi dalam diri dan generasi.fungsi otak tengah dan keberkesanannya.

Buku ini dihasilkan untuk memberi pengetahuan yang penting kepada setiap ibu bapa bagaimana fungsi otak kanan dan keberkesanannya memainkan peranan penting dalam melahirkan anak anak yang genius, terang hati, berpontensi dan terhebat.

Setiap bab diutarakan mencakupi pelbagai aspek mengenai fungsi dan keberkesanan otak kanan. Buku ini mampu memberi jawapan terhadap kemusykilan berkaitan otak tengah.

Saya yakin jika ibu bapa dapat menghabiskan pembacaan buku ini dan mengikuti teori dan amali sebagaimana disarankan oleh penulis dalam buku ini, InsyaAllah dengan usaha dan tawakal kejayaan akan menyusul dan akan menghasilkan generasi yang berpotensi dan terhebat.
 
Selamat membaca!

Disediakan oleh:

Zulkepli Haron
PAD Maran

No comments: