Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, March 16, 2015

04 PD Teluk Sentang. Lawatan KP PNM

Singgahan seterusnya Rombongan Lawatan Banjir Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia adalah di Perpustakaan Desa Teluk Sentang.
 Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia sedang mendengar penerangan dari Penyelia Zon 2 Temerloh.
 Bergambar kenangan dihadapan Perpustakaan Desa Telok Sentang.
 Perpustakaan Desa Teluk Sentang berjaya dibersihkan dengan bantuan sukarelawan.
 Selain Perpustakaan Desa Teluk Sentang, Perpustakaan Desa Kampung Bintang juga mendapat perhatian Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia. Ini kerana Perpustakaan Desa Bintang adalah antara perpustakaan yang teruk dilanda banjir 2014.
 Satu rombongan teknikal akan dihantar oleh Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia bagi menilai kerosakan yang dialami oleh perpustakaan desa yang terlibat baniir 2014.
 Penyelia Zon 1 Temerloh, telah berjaya memulihkan Perpustakaan Desa Teluk Sentang dalam tempoh yang singkat. kini Perpustakaan Desa Teluk Sentang telah boleh beroperasi semula.
Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia turut menyampaikan sumbangan barang-barang dan wang tunai kepada kakitangan Perpustakaan Negara yang terjejas akibat banjir 2014.

No comments: