Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Saturday, September 12, 2015

Buku: A Doctor In The House : The Memoirs of Tun Dr. Mahathir Mohamad

 sumber : http://faisal59.blogspot.com/2011/06/doctor-in-house-memoirs-of-tun-dr.html

Buku: A Doctor In The House : The Memoirs of Tun Dr. Mahathir Mohamad

JUDUL BUKU: A Doctor In The House : The Memoirs of Tun Dr. Mahathir Mohamad
NO. PANGGILAN:923.2595 MAH
ISBN:978-967-5997-22-8
PENERBIT:MPH Publishing
TARIKH / TAHUN:11/12/2012
EDISI BAHASA:Bahasa Inggeris
HARGA:RM 100.00
ULASAN:

Ia mengisahkan perjalanan hidup bekas Perdana Menteri Malaysia yang ke 4.Tun Dr. Mahathir Mohamad yang juga digelar “Bapa Pemodenan” telah berkhidmat sebagai Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun bermula dari tahun 1981 hingga 2003. Sepanjang 22 tahun kepimpinan beliau, Malaysia mengalami pembangunan yang sangat pesat dan moden. Ia juga memaparkan suka duka Tun Dr. Mahathir sepanjang sangat pesat dan moden. Ia juga memaparkan suka duka Tun Dr. Mahathir sepanjang menjadi Perdana Menteri.

" Menceritakan juga perjalanan hidup Tun Mahathir sejak usia mudanya sehinggalah beliau bersara daripada menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke-4. Pelbagai kisah peribadi, kontroversi, politik dan cerita kehidupan beliau diabadikan di dalam buku ini." petikan dari sumber.




Ulasan oleh
AZHARANI

No comments: