Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, April 16, 2017

Buku DOSA ADD DELETE PAHALA PENULIS Mohd Razali Kamarudin PENERBIT Galeri Ilmu

Buku DOSA ADD DELETE PAHALA PENULIS Mohd Razali Kamarudin PENERBIT Galeri Ilmu

No Perolehan: DCAM 07243
ISBN: 978-983-097-470-5
Kategori: 297.57

Ringkasan/ Ulasan:
Pada masa kini anak muda berhadapan dengan pelbagai dugaan, cubaan dan ujian yang boleh menyimpangkan mereka jauh daripada laluan kehidupan lurus yang menyebabkan mereka gagal sampai ke destinasi dengan selamat. Sebaliknya, jika mereka dididik dan dimotivasikan dengan cara yang betul, sekurang-kurangnya mereka mempunyai pilihan untuk melakukan atau tidak melakukan sesuatu yang mendekatkan mereka dengan Allah SWT.

Add Pahala Delete Dosa merupakan satu alternatif penulis dalam membawa golongan muda untuk terus beramal kepada Allah dalam apa jua situasi sekaligus meningkatkan motivasi dan mutu amal ibadah  bagi melahirkan perasaan mudah untuk amal ibadah harian.Buku ini banyak memberi pengajaran yang baik dan mudah difahami serta tulisan juga amat menarik.

Judul: DOSA ADD DELETE PAHALA
Pengarang: Mohd Razali Kamarudin
Penerbit: Galeri Ilmu
Tahun Terbit: 2014   
Harga: RM 23.00
Muka surat: 376
Rating: 5

Disediakan Oleh :
Muhammad Shahril bin Samsuddin

Disahkan Oleh :
Rosniza bt Elias

No comments: