Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, June 7, 2018

BUKU Lanskap Melayu Semasa PENULIS Izudinshah Abd Wahab PENERBIT Berita Publishing RM16

BUKU Lanskap Melayu Semasa PENULIS Izudinshah Abd Wahab PENERBIT Berita Publishing RM16

No Perolehan: 003474
ISBN :978-967-969-588-5
Kategori: 712.6095951

Ringkasan/ Ulasan
Sudah menjadi fitrah manusia mengimpikan sebuah kediaman yang cantik dan menarik, bagi yang mempunyai kediaman pasti meninginkan kediaman kita dihiasi dengan pemandangan yang indah apatah lagi setelah seharian berkerja kita ingin merehatkan badan dan minda, kehijauan taman, desiran ai rsertakeindahanbungabungandantumbuhan yang  menghijau mendamaikan lagi fikiran kita. Landskap yang indah menjadi idaman kita semua. Buku Lanskap Melayu Semasa ini merupakan himpunan rencana dari majalah Anjung Seri terbitan Berita Publishing Sdn Bhd. Pelbagai jenis lanskap yang terdapat didalam majalah ini boleh dijadikan rujukan kepada penggemar-penggemar lanskap.
Buku ini terbahagi kepada dua bahagian. Bahagian pertama menceritakan tentang kupasan tentang latar belakang dan unsur-unsur asas Lanskap Melayu terdahulu dengan beberapa penyesuaianberdasarkan tuntutan semasa. Manakala bahagian kedua pula membincangkan tentang perubahan gaya hidup yang mana perlu mengikut keperluan semasa. Lanskap juga terpaksa mengikut perubahan dan citarasa sesuai dengan keperluan pada hari ini.
Didalam buku ini disertakan contoh-contoh lanskap yang menarik bagi rujukan penggemar lanskap.Buku ini jug aboleh dijadikan koleksi peribadi buat pembaca.

Judul: Lanskap Melayu Semasa
Pengarang: Izudinshah Abd Wahab
Penerbit:  Berita Publishing Sdn. Bhd.
Harga: RM 16.00
Mukasurat: 132
Rating: -

Ulasan oleh:
PuanJuwahi binti Md Amin,
PD Siber Sanggang

No comments: