Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, November 5, 2020

BUKU Kata-Kata Paling Inspiratif Buat Usahawan

BUKU Kata-Kata Paling Inspiratif Buat Usahawan

CALL NO. : 650.1

ISBN : 978-967-444-783-0

BAHASA :BAHASA MELAYU

KATEGORI :PERKHIDMATAN PENGURUSAN

ULASAN: 

Buku ini banyak memberi semangat dan panduan yang sangat berguna terutama buat usahawan-usahawan dalam mencetuskan idea-idea baharu. Kata-kata di dalamnya juga memberi inspirasi cara untuk seorang usahawan berfikir dan mengolah idea sama ada mahu mendapatkan energi yang negetif atau menaikkan energi positif buat diri sendiri dan juga orang sekeliling untuk melangkah lebih maju dan memperbaiki kualiti kehidupan.

Pembaca terutama golongan yang baharu menceburkan diri dalam bidang usahawan sangat digalakkan menelaah isi buku ini kerana kata-katanya membantu anda merealisasikan gerbang perniagaan anda untuk lebih berdaya maju. Ini kerana untuk menjadi usahawan berjaya tidak memerlukan latar belakang perniagaan tetapi bakat yang perlu dipupuk dan dipelajari, kemudiannya dipindahkan untuk dikembangkan tanpa mengalah.

JUDUL : KATA-KATA PALING INSPIRATIF BUAT USAHAWAN

PENGARANG :  TIADA

PENERBIT : SAM SYNERGY MEDIA SDN BHD

TAHUN TERBIT :2018

HARGA :RM17.50

MUKA SURAT :288

RATING :4/5

No comments: