Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, December 13, 2012

Buku: A Pictorial View Of Its Beauty. Pulau Kukup

Buku ini mengandungi 92 halaman dalam kulit keras. Dihasilkan melalui program 'Malaysia In 24Hrs series' yang bertujuan untuk membangkitkan kesedaran khazanah bakau yang indah dan mengejutkan dari Negeri Johor, Malaysia.



A Pictorial View Of Its Beauty. Pulau Kukup

Ditulis dari pandangan peribadi Tuan Haji Abu Bakar bin Mohamed Salleh sepanjang tempoh perkhidmatan beliau sebagai Pengarah Perbadanan Taman Negara Johor.

Buku ini memaparkan koleksi besar gambar-gambar yang indah. Keindahannya tidak dapat digambarkan dengan perkataan kerana seribu perkataan tidak cukup bagi menceritakan keindahan alam semula jadi di pulau Kukup.

Buku ini juga menyediakan pandangan tentang Kukup iaitu kampung di tanah besar yang berhampiran dengan Pulau Kukup.

Adalah menjadi harapan Tuan Haji Abu Bakar bin Mohamed Salleh supaya buku ini akan memberi inspirasi kepada lebih ramai orang untuk melawat Pulau Kukup. Supaya masyarakat mendapat kefahaman yang lebih baik tentang keindahan sebenar Pulau Kukup.

Harga  MYR 49.90
Bahasa: Bahasa Inggeris
Penulis: Abu Bakar bin Mohamed Salleh

Untuk pertanyaan:
Stephen Ronee Lau

Links
1 stephenroneelaum.com
2. srlmtraining.com

Centre For Creative, Arts & Mindset (cCAM)     Division of Stephen Ronee Lau (M) Sdn Bhd            62-2, Jalan Suria Puchong 1,
Pusat Perdagangan Suria (Puchong Gateway) 47110 Puchong,
Selangor, Malaysia.
Tel: +603 8959 2711

Our Guiding Principle:
The support from our clients helps us to create children and adult educational programs
that generate more awareness about the importance of our natural world. We constantly welcome new partners in our educational programs.
-----------
Ulasan buku ini dibuat berdasarkan email kepada admin blog PPAP.

No comments: