Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, December 14, 2012

Buku: The Right Mindset For Successful Networking

Buku The Right Mindset For Successful Networking adalah buku terbaru Stephen Ronee Lau. 'The Right Mindset For Successful Networking' adalah penyelesaian untuk anda yang mahu membangunkan membangunkan minda melalui cara yang betul dan berkesan mengekalkan usaha rangkaian

'The Right Mindset For Successful Networking' adalah buku yang dapat menunjukkan panduan ke arah memperolehi pemikiran yang jelas apabila kakitangan pemasaran, pemilik perniagaan atau profesional yang bekerja. Buku ini juga untuk mereka yang mengambil rangkaian sebagai satu cara untuk menjana lebih banyak hubungan perniagaan dan membina potensi jualan masa depan.

'The Right Mindset For Successful Networking'adalah buku Buku yang menceritakan asas apa yang memberi kesan kepada minda seseorang dan bagaimana ia menghalang potensi kita semasa proses membina rangkaian berfungsi

'The Right Mindset For Successful Networking' ditulis bagi mereka yang merupakan ahli kumpulan rangkaian dan orang-orang yang mahu mengetahui lebih lanjut tentang apa lagi yang mereka perlu untuk menghasilkan kejayaan yang lebih baik dalam usaha rangkaian mereka.

Harga: MYR39.90
Penulis: Stephen Ronee Lau
Bahasa: Bahasa Inggeris
Kulit: Paperback

Halaman: 132
Saiz: A5 

LINK
1. srlmtraining.com
2. successnetwork.wordpress.com
3. newreality.com
4. articlesalley.com
5. susancanhelpme.com
6. multi-level-marketing-website.com
7. ezinearticles.com

No comments: