Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, December 12, 2012

Buku 'Underwater Sceneries Of Malaysia'

Ditulis dan dihasilkan oleh Stephen Ronee Lau, buku sulung beliau ini mengandungi 28 halaman dengan album digital yang terdiri daripada 300 gambar dalam air sekitar laut di Malaysia.

Ia merangkumi penyertaan 42 penyelam dan jurugambar dalam air, sama ada profesional atau peminat yang telah mengemukakan beberapa gambar mereka yang terbaik yang dirakamkan dalam air.

Sebanyak 42 gambar telah dipamerkan dalam pameran khas di Balai Seni Lukis Negara Malaysia apabila buku ini diterbitkan.

Buku ini memberi gambaran indah pelbagai jenis kehidupan laut yang luar biasa yang dapat dilihat dalam laut Malaysia. Album digital dimainkan di kedua-dua DVD dan PC. Ia adalah benar-benar album pengumpul hebat 'dan juga membuat untuk hadiah hebat

Harga  MYR 24.90
Bahasa: Bahasa Inggeris 


Links
1 stephenroneelaum.com
2. srlmtraining.com

Centre For Creative, Arts & Mindset (cCAM)     Division of Stephen Ronee Lau (M) Sdn Bhd            62-2, Jalan Suria Puchong 1,
Pusat Perdagangan Suria (Puchong Gateway) 47110 Puchong,
Selangor, Malaysia.
Tel: +603 8959 2711

Our Guiding Principle:
The support from our clients helps us to create children and adult educational programs
that generate more awareness about the importance of our natural world. We constantly welcome new partners in our educational programs.

Untuk pertanyaan:
Stephen Ronee Lau
-----------
Ulasan buku ini dibuat berdasarkan email kepada admin blog PPAP.

No comments: