Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, May 8, 2013

05 Terima Kasih TNB

Tarikh: 30hb April 2013
Tempat: Perpustakaan Desa Simpang Pelangai, Bentong. Pahang. Malaysia
Aktiviti: Penyampaian Hadiah Oleh Pengurus Besar TNB. Pada hari ini telah diadakan Pertandingan Menulis Tulisan Jawi. Pertandingan Membuat masakan berasaskan ubi kayu dan Pertandingan hiasan tudung saji mini.

 01  IR. Abdul Aziz Pengurus Besar TNB melapangkan masa untuk menyambut kedatangan MB Pahang yang akan merasmikan bangunan Perpustakaan Desa Simpang Pelangai.
 02 Pengurus Besar TNB dan Pegawai Kanan TNB sedang mendengar penerangan ringkas dari Pegawai perbadanan perpustakaan Awam Pahang.
 03 Pertandingan Menulis Tulisan Jawi
 04 Pertandingan Menulis Tulisan Jawi
 05 Pertandingan Menulis Tulisan Jawi
 06. Sementara menantikan ketibaan YAB Menteri Besar Pahang, telah diadakan penyampaian hadiah untuk Pertandingan Menulis Tulisan Jawi. Pertandingan Membuat masakan berasaskan ubi kayu dan Pertandingan hiasan tudung saji mini.
 07 Pertandingan Menghias Tudung Saji Mini.
 08 Menunggu kedatangan YAB Menteri Besar Pahang.
 09 Pertandingan Memasak Bahan Berasaskan Ubi Kayu
 10. Cenderamata dari Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang di sampaikan oleh Puan Murni kepada Ir. Abdul Pengurus Besar TNB.
11. Puan Liza Omar, Pembantu Perpustakaan di Perpustakaan Desa Simpang Pelangai. Tersenyum sedirian mengenangkan cita-cita untuk berpindah ke bangunan baharu telah tercapai.

No comments: