Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, May 15, 2013

Buku 5: Rahsia Kerjaya Graduan oleh Cr. Muhabir Ibrahim

No Perolehan: 12-04548
Call No. : 398.8 MUH
ISBN: 97896754260944
Bahasa: Melayu
Kategori: 300

Kulit Buku Rahsia Kerjaya Graduan oleh Cr. Muhabir Ibrahim

Ulasan :
Buku ini sesuai dijadikan rujukan kepada para graduan yang masih mencari kerjaya dan bercita-cita untuk berkhidmat dalam sector awam. Buku Rahsia Kerjaya Graduan ini sesuai dibaca agar para graduan tidak lagi mengulangi kesilapan demi kesilapan yang sering dilakukan oleh graduan-graduan sebelum anda melangkah ke alam kerjaya. Di dalam buku ini juga mengandungi contoh-contoh soalan temu duga dalam pelbagai bentuk yang sesuai dijadikan panduan.

Karya Penulisan Cr. Muhabir Ibrahim ini mengenengahkan beberapa jawatan yang mempunyai bidang tugas dan kelaziman yang berbeza dari jawatan yang lain antaranya Pensyarah Universiti, Pegawai Pembangunan Masyarakat dan Penguasa bomba. Ini boleh dijadikan panduan kepada lepasan university untuk memilih bidang mana yang dirasakan sesuai dengan kelayakan. Oleh itu, para graduan yang masih tercari-cari kerja bolehlah membaca buku ini untuk menambahkan lagi pengetahuan dan kemahiran bagi menempuh dunia kerjaya.

Judul: Rahsia Kerjaya Graduan
Pengarang: Cr. Muhabir Ibrahim
Penerbit: Mustread Sdn. Bhd.
Tahun Terbit: 2010
Harga: 20.00
Muka surat: 144 Muka Surat
Rating : 4/5

No comments: