Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, July 8, 2013

Buku 9: Bertahajjudlah Nescaya Engkau Akan Mulia!; Selok Belok Tahajjud Yang Belum Terungkap oleh Muhammad Muhyidin

Buku 9: Bertahajjudlah Nescaya Engkau Akan Mulia!; Selok Belok Tahajjud Yang Belum Terungkap oleh Muhammad Muhyidin

No.Perolehan : 13-03700

Call No : 297.38 BER

ISBN: 5984785

Bahasa: Melayu

Kategori: Agama

Ulasan:
Memang tidak dapat disangkal tentang hebatnya kesan Solat Tahajjud berdasarkan pengalaman dan apa yang dialami oleh pengamalnya. 
       
Buku ini menyajikan penelitian tentang kemuliaan solat tahajjud yang belum dirungkai sebelum ini.  Melaluinya juga pembaca dapat bukti serta pengakuan tentang kedahsyatan serta fadilat solat tahajjud berdasarkan pengalaman oleh pengamalnya.
 
Buku ini memberi fakta yang benar tentang bagaimana fadilat solat tahajjud ini boleh dinikmati oleh pengamalnya yang telah hidup dalam kebahagiaan dan limpahan harta kekayaan.  Ia juga menyingkap tirai rahsia janji Allah S.W.T bagi para pengamal solat tahajjud yang tidak dapat diukur dan dinilai oleh mana-mana manusia secara logiknya.

Ayuh! Bangunlah dari tidurmu, saudaraku, berwuduklah, hamparkanlah sejadah, bertahajjudlah sementara nafas-nafas kita beralun tenang!  Rebutlah kemuliaan hidup bersama solat tahajjud di sebalik tabir sunyi dan kedinginan malam…

Judul: Bertahajjudlah Nescaya Engkau Akan Mulia!; Selok Belok Tahajjud Yang Belum Terungkap

Pengarang: Muhammad Muhyidin

Penerbit: Al-Hidayah House Sdn Bhd

TahunTerbit: 2011

Harga: RM15.00

Muka Surat: 238

Disediakan oleh :
Fazilarwati binti Abdul Hadi
KPC Jengka

No comments: