Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, November 29, 2013

Buku : Aku Terima Nikahnya {Edisi Istimewa} oleh Hasrizal Abdul Jamil

Judul Buku : Aku Terima Nikahnya {Edisi Istimewa}
No Perolehan: D 12/00127
No Panggilan: D 297.577
ISBN: 978 983 097 2725
Bahasa: Melayu

Ulasan Ringkas:
Buku ini banyak member panduan kepada remaja yang akan menempuh alam perkahwinan.Banyak isu-isu yangdiketengahkan dari hasil pengalaman penulis sendiri.

Bacalah buku Aku Terima Nikanhnya kerana ia sesuai untuk seisi keluarga khususnya kepad ibubapa yang ingin mengenali lebih jauh lagi erti sebuah perkahwinan.

Aku Terima Nikahnya bukan sahaja naskah cinta gerbang perkahwinan,malah ia membawa bersama serangkaian cinta kepada Allah dan manusia yang wajar dijadikan koleksi keluarga.

Tajuk Buku: Aku Terima Nikahnya
Penulis: Hasrizal Abdul Jamil
Penerbit    : Galeri Ilmu  Sdn.Bhd
Tahun Terbitan: 2012
Halaman    : 562
Harga: RM 55.00

Disediakan Oleh :
Zulkifli Bin Mohd Ali

No comments: