Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Sunday, November 3, 2013

Buku : Fahamilah Perasaanku 30 Luahan Perasaan Suami oleh Hasan Mohd. Ali

Buku : Fahamilah Perasaanku 30 Luahan Perasaan Suami oleh Hasan Mohd. Ali

No Perolehan : DPEK 00839
Call No. : 306.872 HAS
ISBN : 978-983-3603-45-9
Bahasa : Melayu
Kategori : Sains Kemasyarakatan

Ulasan :
   
Buku yang bertajuk fahamilah perasaanku (30 luahan perasaan suami ) ini bertujuan untuk menyemarakkan perasaan cinta, moga kasih mekar selamanya………Apa yang mahu diluahkan oleh seorang suami? Bahagiakah suami di samping permaisuri hati? Selami hati……..fahami peribadi….perbaiki situasi bagi mendapat perhubungan yang hakiki.
   
Buku ini menyelami 30 bisikan hati seorang suami buat isteri tercinta…..Isteriku, iktiraflah kepimpinanku. Isteriku, hiasilah dirimu. Isteriku, janganlah leteri aku. Isteriku, jagalah makan dan minumku. Isteriku, janganlah cemburu buta. Isteriku, jadikan anak-anakku insan berakhlak mulia. Isteriku, jangan boros dan banyak lagi.
   
Hayatilah keluhan hati dan bisikan nurani seorang suami. Semoga istana bahagia teguh berdiri, kekal abadi. InsyaAllah. “SELAMAT MEMBACA”.
       

Judul : Fahamilah Perasaanku (30 Luahan Perasaan Suami)
Pengarang : Hasan Mohd. Ali
Penerbit : PTS Millennia
Tahun Terbit : 2009
Harga : RM 16.00
Muka surat : 161
Rating : 4/5


Disediakan Oleh :
Pn. Rohaida bt. Zainudin
KPD Pekan

No comments: