Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, November 28, 2013

Buku: Keselamatan Dan Kesihatan Pekerjaan Dalam Perniagaan Kecil oleh Azuddin Bahari, Hanum Hassan dan Tunku Salha Tunku Ahmad

No Perolehan: 12-04843
Call No. : 363.11 AZU
ISBN: 978-967-5415-16-6
Bahasa: Melayu
Kategori: 300

Ulasan :
Buku Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Dalam Perniagaan Kecil ini sesuai dijadikan panduan kepada pengusaha perniagaan kecil, para pelajar institusi pengajian tinggi dan juga dapat memenuhi keperluan pekerja dan majikan terutama kepada mereka yang terlibat dalam pengurusan keselamatan.

Kebanyakan pernigaan kecil tidak mewujudkan system pengurusan keselamatan dan kesihatan pekerjaan yang menyeluruh. Bertitik tolak dari isu-isu keselamatan dan kesihatan pekerjaan buku ini mengetengahkan beberapa aspek yang dpaat membantu perniagaan kecil untuk mewujudkan susasana kerja yang lebih selamat dan sihat. 

Judul: Keselamatan Dan Kesihatan Pekerjaan Dalam Perniagaan Kecil 
Pengarang: Azuddin Bahari / Hanum Hassan / Tunku Salha Tunku Ahmad 
Penerbit: Universiti Malaysia Perlis 
Tahun Terbit: 2010
Harga: RM 40.00
Muka surat: 146 Muka Surat
Rating : 4/5

No comments: