Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, January 26, 2016

Buku Dunia Jin dan penyakit manusia oleh Abul Mundhir Khalil bin Ibrahim Amin

Buku Dunia Jin dan penyakit manusia oleh Abul Mundhir Khalil bin Ibrahim Amin

No Perolehan: 2014 clan 06384  
ISBN 978-967-439-070-9   
Bahasa: Bahasa Malaysia
Kategori: dewasa
Ringkasan/ Ulasan
   
Apa dan bagaimana sebenarnya kehidupan salah satu makhluk ciptaan Allah bernama jin? Benarkah mereka wujud? Bagaimana pula pengaruh kewujudan mereka bagi kehidupan manusia? Benarkah jin boleh menguasai dan mendatangkan kecederaan kepada manusia? Adakah mereka hidup di bumi yang sama dengan kita atau mungkin berada di tempat lain? Untuk menjawabnya, bacalah buku ini.

Di dalam buku luar biasa, mengupas secara terperinci berkenaan jin serta hubungannya dengan alam dan kehidupan manusia. Seperti, peranan jin dalam menimbulkan penyakit dan gangguan kesihatan bagi manusia. Juga penjelasan mengenai gejala kerasukan jin, masalah percintaan antara jin dan manusia, penjelasan berkenaan sihir dan penyihir serta pengubatannya, serta masih banyak lagi perkara lain berkisar tentang misteri jin dan dunia jin.

Selamat menerokai misteri dunia jin.

Judul: Dunia Jin dan penyakit manusia
Pengarang: Abul Mundhir Khalil bin Ibrahim Amin
Penerbit: Al- Hidayah House Of Publisher Sdn Bhd, Batu Caves , Selangor.
Tahun terbitan: 2014             
Harga: RM 25.00
Mukasurat: 348 ms   
Rating:

No comments: