Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, December 22, 2010

Selamat datang Shahrul Maizam

(Juruteknik komputer Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang)

Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang mengucapkan selamat datang kepada Shahrul Maizam. Beliau akan menjadi penulis jemputan yang akan menulis tentang asas komputer dan pembaikan komputer. Kemahiran beliau dalam networking dan maintanance amat diharap dapat membantu warga Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang dan pengunjung Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang untuk mendalami ilmu komputer.

Dalam kesibukan masa beliau menjalankan kerja-kerja penyelanggaraan di negeri, daerah, cawangan dan desa kita berharap beliau ada sedikit masa lapang untuk menceritakan pengalaman beliau dalam blog ini.

Akhir sekali Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang mengucapkan selamat datang kepada penulis jemputan yang pertama untuk Blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang.

LINKS:
1. konsep-asas-baik-pulih-komputer
2. baiki-masalah-pc-dengan-bartpe
3. baiki-dll-files-dalam-komputer
4. baiki-komputer-sendiri-format-partition
5. awas-penipuan-jurutera-komputer

No comments: