Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Wednesday, December 22, 2010

Terima Kasih Laman Pahang

Diucapkan terima kasih kerana menjemput saya menjadi penulis dalam blog Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang. Dengan sedikit ilmu yang saya ada, diharap dapat berkongsi denga kawan-kawan tentang ilmu perkomputeran.

Setelah menamatkan persekolahan di SMK Dato' Bahaman Lanchang pada tahun 2000, saya kemudianya menyambung pelajaran ke Institut Kemahiran Mara Besut dalam jurusan Kejuruteraan Komputer sehingga tahun 2003.

Saya sebelum ni bekerja sebagai penyelenggara komputer di sebuah kedai komputer di Temerloh dan seterusnya saya ditawarkan untuk mencurahkan bakti saya di Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang bermula pada tahun 2009.

Dengan serba sedikit ilmu yang saya ada, dapatlah saya berkongsi dengan anda semua. Sekian terima kasih....

No comments: