Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, August 23, 2013

Digital Lifestyle Malaysia 2013 (DLM2013) at KLCC from 23-25 August 2013

Digital Lifestyle Malaysia (DLM2013), an initiative
by The Malaysian Communications and Multimedia Commission (MCMC)
to promote and accelerate the development and adoption of applications and services.
 
It includes the adoption of intelligent Internet of Things infrastructures in Internet-based communications transactions to promote growth and better quality of life.

Digital Lifestyle Malaysia (DLM2013) is at Hall 5, KL Convention Centre.

Dijemput ke SKMM Bengkel Gaya Hidup Digital - yang akan diadakan semasa Ekspo Gaya Hidup Digital 2013 pada 23-25 ​​Ogos di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur 2013.

Objektif bengkel ini adalah untuk mempromosi, dan memberi kesedaran serta mempamerkan Gaya Hidup Internet dan mendengar pendapat pakar-pakar industri mengenai manfaat Gaya Hidup Internet.


Mewujudkan kesedaran dan perkongsian pengetahuan dalam rantaian yang berasaskan nilai akademik, pengeluar / pembekal, penjual, penyepadu sistem, pengguna dan industri yang berkaitan dengan gaya hidup digital di Internet serta penggunaan Internet dalam menghadapi cabaran dalam pasaran global.

Di samping itu, diadakan sesi jaringan untuk berkongsi idea dan pandangan tentang trend baru di Internet  model perniagaan, jangkaan pengguna, cabaran dan faedah kos memberi tumpuan kepada pelbagai pemboleh teknologi seperti RFID, NFC, WSN dalam Penjagaan Kesihatan, PengangkutanKomuniti dan Kesan dan ekosistem.

PENDAFTARAN

No comments: