Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, August 2, 2013

TEROKAI WORLD e-BOOK LIBRARY SEMENTARA MASIH ADA EXPLORE THE WORLD e-BOOK LIBRARY WHILE IT IS THERE

TEROKAI DUNIA BUKU WORLD e-BOOK LIBRARY SEKARANG SECARA PERCUMA SEMENTARA IA MASIH ADA!

u-Pustaka menerusi sumbangan Perpustakaan Negara Malaysia menawarkan pangkalan data ‘World e-Book Library’ kepada anda secara percuma yang kini dapat diakses sebelum tamat tarikh pada 31 Disember 2013.

Pelbagai judul menarik menanti anda meliputi bahan buku elektronik, buku komik, bahan rujukan akademik, buku audio dan majalah/jurnal elektronik.

Dapatkannya menerusi capaian di http://www.u-pustaka.gov.my dan pilih Carian (Book Finder) seterusnya klik pada Sumber Elektronik (E-Resources) dan pilih ‘World e-Book Library’.

Klik pada imej buku yang terpapar dan mula membaca buku pilihan anda!

Selamat melayari World e-Book Library!

“Buku adalah rakan yang paling pendiam dan setia; ianya adalah kaunselor yang paling bijak dan paling banyak dirujuk dan guru yang paling penyabar.”

― Charles William Eliot

EXPLORE THE WORLD e-BOOK LIBRARY NOW FOR FREE WHILE IT IS STILL AVAILABLE!
u-Pustaka brings unto you windows of knowledge through World e-Book Library database, through the subscription by the National Library of Malaysia until the expiration date on 31 December 2013.
Various titles are waiting for you include e-book, comic books, academic reference, audiobooks and e-journals/e-magazines. Get it via http://www.u-pustaka.gov.my and select ‘Book Finder’,
followed by ‘E-Resources’ and finally select ‘World e-Book Library’. Click at the book’s and start your reading journey.
Enjoy your knowledge exploration with World e-Book Library!

“Books are the quietest and most constant of friends; they are the most accessible and wisest of counselors, and the most patient of teachers.”
― Charles William Eliot

No comments: