Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, December 15, 2017

BUKU Anakku Tak Suka Bohong Pengarang Dr M Fahd Ats Tsuwaini Penerbit Mumtanza 2015

BUKU Anakku Tak Suka Bohong Pengarang Dr M Fahd Ats Tsuwaini Penerbit Mumtanza 2015

No Perolehan: DCAM 08070
ISBN: 987-979-17444-5-4
Kategori: 297.495
Ringkasan/ Ulasan: Anakku Tak Suka Bohong

Mendidik, Bukan Hal Mudah. Kebahagiaan sepasang suami-istri terasa lengkap dengan kehadiran anak yang menentramkan hati di tengah-tengah mereka. Tapi, mendidik dan mengarahkannya ternyata tak semudah harapan. Ada beragam factor yang mempengaruhi mentalitasnya, sehingga muncul berbagai penyimpangan  ( di antaranya suka membangkang dan berbohong ). Sayangnya, orang tua cenderung menyalahkan dan menjadikan anak sebagai terdakwa tunggal jika ia menyimpang. Padahal, penyimpangan yang dilakukan anak sejatinya di pengaruhi oleh berbagai factor yang salah satunya adalah orang tua.

    Arahkan Anak Sekarang Juga! Buku ini layak menjadi pegangan semua orang tua. Bagi Anda orang tua yang tengah dipusingkan karena ulah anak yang suka membangkang dan berbohong, buku ini layak memandu Anda meluruskan dan mengarahkan anak. Sedangkan bagi Anda orang tua yang sedang bahagia lantaran anak Anda mudah diatur dan tidak suka bohong, buku ini juga layak membantu Anda mencegah pembangkangan dan kebohongan anak sendini mungkin. Sehingga, Anda berhak mengatakan,  Anakku tak suka membangkang, anakku tak suka bohong

Judul: Anakku Tak Suka Bohong

Pengarang: Dr. M.Fahd Ats-Tsuwaini
Penerbit: Mumtanza
Tahun Terbit: 2015
Harga: RM 14.00
Muka surat: 100
Rating: 5

Disediakan oleh
Muhammad Helmi bin Ahmad Sarudin
Disemak Oleh
Rosniza bt Elias

No comments: