Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Tuesday, March 26, 2013

Perpustakaan UTC Kuantan Pahang

Perpustakaan Awam Pahang akan membuka sebuah perpustakaan di UTC Kuantan. Kini Perpustakaan UTC dalam persiapan akhir oleh kakitangan dan pegawai. Pusat Transformasi Bandar (UTC) Kuantan yang berfungsi sebagai pusat sehenti di Terminal Makmur, di sini, akan memulakan operasinya 1hb April 2013.

Orang ramai khususnya warga Kuantan boleh mendapatkan perkhidmatan UTC bermula jam 8 pagi hingga 10 malam setiap hari. UTC yang bernilai RM25 juta ini  akan memenuhi keperluan orang ramai untuk menyelesaikan pelbagai urusan berkaitan agensi kerajaan dan perbankan dengan lebih mudah serta cepat.

Sebanyak 76 jabatan kerajaan dan institusi perbankan serta 55 premis perniagaan akan beroperasi bermula jam 8 pagi hingga jam 10 malam setiap hari termasuk cuti hujung minggu.

 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12
 13
14

PERKHIDMATAN DI PERPUSTAKAAN UTC 
TELAH DIPINDAHKAN KE JALAN KEMUNTING.
DISINI DISEDIAKAN PERKHIDMATAN 
YANG LEBIH BAIK DAN LEBIH SELESA.

No comments: