Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, March 7, 2013

Yb Dato' Haji Ishak Bin Haji Muhamad Bersama Anak-Anak Yatim Di Perpustakaan Awam Daerah Pekan

YB. Dato' Haji Ishak Bin Haji Muhamad, SIMP., DSAP., DIMP., AMP., PKC., PPN. Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Usahawan dan Koperasi Negeri telah memghadiri program bersama anak-anak yatim di Perpustakaan Awam daerah Pekan. Seramai 150 anak-anak yatim di daerah Pekan telah dikumpulkan di Perpustakaan Awam daerah Pekan pada 5hb. Mac 2013.

Berita yang ditulis oleh Wartawan Sinar Harian Pekan.

Turut diadakan adalah kempen keahlian perpustakaan.

YB. Dato' Haji Ishak Bin Haji Muhamad juga Yang Dipertua Persatuan Kebajikan Anak Yatim Pahang (Pekaya) telah menaja pembayaran keahlian perpustakaan untuk 150 orang  anak yatim. Turut hadir adalah setiausaha Pekaya Puan Siti Salmah Ibrahim.
 
keratan akhbar Sinar Harian Pekan 7.3.2013

Peserta pada hari ini dihidangkan dengan resensi buku oleh pelajat sekolah. buku yang dipilih adalah Kolestrol, Kecemerlangan Pendidikan dan Angan-angan Mat Soad. Seterusnya semua peserta termasuk ibubapa, penjaga, guru-guru, ketua kampung dan penghulu.telah dihidangkan dengan KFC,

No comments: