Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Friday, February 1, 2013

Buku 2: Aku Terima Nikahnya oleh Hasrizal Abdul Jamil

No Perolehan: 04395
Call No. 297.577 HAS
ISBN: 978-983-097-272-5
Bahasa: Melayu
Kategori: Agama

 
Kulit buku Aku Terima Nikahnya oleh Hasrizal Abdul Jamil

Karya Hasrizal Abdul Jamil ini merupakan kompilasi tiga buah buku best seller iaitu Aku Terima Nikahnya, Bercinta Sampai Ke Syurga dan Murabbi Cinta. Buku ini merupakan sebuah naskhah yang boleh memberi panduan kepada para remaja yang akan menempuh gerbang perkahwinan.

Buku ini memceritakan pengalaman penulis itu sendiri dalam menempuh asam garam perkahwinan dan mempunyai anak sebagai anugerah Allah.Penulis mengolah buku ini berdasarkan pengalaman sendiri. 

Kandungan buku ini menggarap pengalaman pasangan muda yang bertemu jodoh di bawah landasan syariat agama. Buku ini banyak memberi panduan yang berguna yang boleh kita jadikan sebagai landasan dalam membina sebuah perhubungan yang diredhai Allah. Buku ini patut dimiliki oleh orang yang cintakan kebahagiaan rumah tangga dunia dan akhirat.

Judul: Aku Terima Nikahnya
Pengarang: Hasrizal Abdul Jamil
Penerbit: Galeri Ilmu Sdn Bhd
Tahun Terbit: 2012
Harga: RM 55.00
Muka surat: 561
Rating : 4/5

Oleh
Puan Norkamila binti Mahmud
Ketua Perpustakaan Daerah Lipid

LINKS:

No comments: