Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, May 28, 2018

Buku BERAKHIRNYA DUNIA INI: TANDA-TANDA KIAMAT KECIL DAN BESAR Penulis DR MUHAMMAD AL AREEFI Penerbit DAKWAH CORNER BOOKSTORE

Buku BERAKHIRNYA DUNIA INI/ TANDA-TANDA KIAMAT KECIL DAN BESAR Penulis DR MUHAMMAD AL AREEFI Penerbit DAKWAH CORNER BOOKSTORE

TAJUK BUKU : BERAKHIRNYA DUNIA INI/ TANDA-TANDA KIAMAT KECIL DAN BESAR

PENGARANG : DR. MUHAMMAD AL-AREEFI
NO. PANGGILAN : 297.23 ARI
ISBN : 9789675699160
PENERBIT : DAKWAH CORNER BOOKSTORE
                               SDN BHD
TAHUN TERBIT : 2011
EDISI BAHASA : BAHASA MALAYSIA
HARGA : RM 55.00

ULASAN BUKU

Setiap yang hidup pasti akan mati kejadian manusia yang tidak kekal. Sampai waktu dan ketika akan menemui maha pencipta. Begitu juga dengan pengakhiran kita akan berlakunya hari kiamat sebelum hari pembalasan. Tanda-tanda sebelum berlakunya hari kiamat amat terang dan nyata. Ada tanda kiamat kecil dan kiamat besar.

Tanda kiamat kecil telah kita ketahui berlaku jelas di dunia hari ini. Banyak ilmu yang kita perolehi iaitu mengetahui tanda tanda kiamat kecil dan besar sebagai persediaan untuk menempuh hari tersebut.

No comments: