Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Thursday, May 31, 2018

BUKU Tambah Ilmu Terokai Dunia PENULIS Fatmawati Akip PENERBIT Sinar Cemerlang 2017

BUKU FEBUARI

BUKU Tambah Ilmu Terokai Dunia PENULIS Fatmawati Akip PENERBIT Sinar Cemerlang 2017

No Perolehan :  EPER 17-000561
ISBN: 978-967-0929-14-9
Kategori: Karya Am
Ringkasan / Umum :

Buku Seluas Pengetahuan Sejuta Ilmu tulisan Fatmawati Akip ini dapat membantu pembaca dengan tip-tip dan olahan terperinci pada setiap bab serta memuatkan contoh-contoh penulisan fakta, pengumuman dan info sejarah sebagai rujukan ringkas dan mudah difahami serta sesuai dijadikan sebagai contoh pencarian info sejarah.

Tambah Ilmu Terokai Dunia merupakan koleksi buku yang mengandungi unsur Sains, Geografi, Sejarah dan pelbagai bidang. Buku ini memaparkan pelbagai kejadian alam yang tidak pernah dilihat, peristiwa bersejarah yang pernah berlaku, para pencipta yang mengubah duniaini dan banyak lagi.

Selain pengetahuan yang pelbagai, buku ini juga digarap dengan bahasa yang mudah berserta gambar yang menarik. Buku-buku dalam siri ini amat sesuai dibaca oleh semua peringkat umur khususnya pelajar-pelajar sekolah.

Judul: Seluas Pengetahuan Sejuta Ilmu
Pengarang: Fatmawati Akip
Penerbit: Penerbit Sinar Cemerlang
Tahun Terbit: 2017
Harga: Rm 34.75
Muka surat: 60
Rating:-

Disediakan Oleh: Di semak Oleh :
Muhamad Nur Syukran Bin Muhamad Hanafiah Norkamila binti Mahmud
Pembantu Pustakawan Ketua Perpustakaan Daerah
PD Peramu Jaya 3 PAD Pekan                        PAD Pekan

No comments: