Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Monday, April 22, 2019

BUKU Istimewa Hidangan Petang OLEH Pengarang Yon Abu Bakar

Judul : Istimewa Hidangan Petang
Pengarang : Yon Abu Bakar
Penerbit : Utusan Publications & Distributors Sdn.Bhd
TahunTerbit : 2006
Harga : RM 26.00
Muka surat : 191

Ringkasan/ Ulasan :

Ramai yang mengambil mudah dalam penyajian hidangan petang dan disajikan ala kadar sahaja. Pelbagai resipi terpilih disediakan dalam buku ini. Termasuklah kuih tradisional, desert, puding, kek, roti, bubur, aneka kuih-muih dan pelbagai lagi. Buku ini memberikan pilihan luas kepada anda untuk mencuba dan membawa kelainan dalam sajian seharian.

Apa yang pasti, buku ini bukanlah sekadar mengetengahkan hidangan petang yang lazim dibayangkan oleh anda. Bukan hanya suri rumah yang boleh menyajikannya malah mereka yang berkerja dan kesuntukan masa turut mampu menyediakan menu pilihan sebegini.

Sesungguhnya resipi-resipi di dalam buku ini desediakan untuk hidangan petang, ia juga boleh dicuba pada masa yang lain. Keluarga juga lebih gembira menikmatinya. Jika anda bijak menggabungkan menu ini sudah tentu hidangan menjadi lebih menarik,menyelerakan bahkan istimewa buat seisi keluarga.

No comments: