Kami TIDAK bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan atau kerugian yang dialami kerana menggunakan kandungan di dalam blog ini. Pendapat atau bahan yang dikemukakan di dalam blog ini adalah pandangan peribadi semata-mata dan untuk kegunaan peribadi sahaja.

Saturday, November 17, 2018

Buku: Ada Apa Dengan RM Ubahlah cara anda melihat wang dan cara mengurusnya Pengarang: Hajah Rohani Penerbit: Geleri Ilmu

Buku: Ada Apa Dengan RM Ubahlah cara anda melihat wang dan cara mengurusnya
Pengarang: Hajah Rohani Penerbit: Geleri Ilmu

No Perolehan :  EPER 17-001028
ISBN: 978-983-097-632-7
Kategori: Teknologi

Ringkasan / Umum :

Buku Ada Apa Dengan RM tulisan Hajah Rohani ini dapat membantu pembaca dengan tip-tip dan olahan terperinci pada setiap bab serta memuatkan contoh-contoh penulisan fakta, pengumuman dan pengiraan sebagai rujukan ringkas dan mudah difahami serta sesuai dijadikan sebagai contoh rujukan.

Buku Ada Apa Dengan RM merupakan muhasabah cara pengurusan kewangan kita dengan setelus-telusnya. Keadaan ekonomi akan lebih mencabar, wang atau pendapatan yang kita bakal raih mungkin akan naik atau turun.

Buku ini akan memberi panduan bagi anda yang mahukan petunjuk mencapai kehidupan kewangan yang lebih terataur dan selesa. Ia satu rujukan mudah untuk menyelesaikan isu kewangan yang anda sedang hadapi.

Judul: Ada Apa Dengan RM
Pengarang: Hajah Rohani
Penerbit: Geleri Ilmu Sdn. Bhd
Tahun Terbit: 2017
Harga: Rm 20.00
Muka surat: 226
Rating:-

Disediakan Oleh: Di semak Oleh :
Muhamad Nur Syukran Bin Muhamad Hanafiah Norkamila binti Mahmud
Pembantu Pustakawan Ketua Perpustakaan Daerah
PD Peramu Jaya 3 PAD Pekan

No comments: